МАЗ-2000 "Перебудова"

Всім вантажоперевізникам і, тим більше, всім водіям комерційної техніки відома високотонажна магістральна вантажівка Renault Magnum.

Він протягом багатьох років є одним із найпоширеніших і найулюбленіших серед підкорювачів великих доріг.

Але не всім відомо, що дана модель – ні що інше, як удосконалена модель прототипу вітчизняної споруди Мінського автомобільного заводу.

У далекому 1988 році на Паризькому автосалоні був представлений і пізніше нагороджений золотою медаллю, прототип МАЗ-2000 «Перебудова».

Розробка даного проекту розпочалася у 1985 році.

Він відрізнявся від своїх попередників та однокласників тим, що маючи конфігурацію звичайного сідельного тягача, він не поділявся на автопоїзд та напівпричіп.

МАЗ «Перебудова» мав модульну конструкцію і міг без особливих проблем укомплектовуватись у великі конфігурації.

Нерухома кабіна та вантажний відсік були об'єднані в один блок завдяки поворотній конструкції тягового модуля.

Це значно вплинуло на покращення аеродинаміки автопоїзда та збільшило обсяг вантажного кузова.

Покращені аеродинамічні показники призвели до підвищення паливної економічності та динамічних характеристик вантажівки.

Для 1988 року це був революційний крок у побудові магістральних автопоїздів.

Пізніше такі конструкторські рішення, як панорамне лобове скло і кабіна з рівною підлогою, відокремлена від шасі були впроваджені при побудові популярної магістральної вантажівки Renault Magnum, випущеної в 1990 році.

А ліцензію на модульну конструкцію автопоїзда було продано на початку 1990-х у США та Японію.

Прототипів МАЗ-2000 «Перебудова» було випущено лише 2 одиниці.

Востаннє цей прототип був представлений у 2002 році в Мінську на «Автоекзотиці».

У зв'язку з розпадом СРСР серійне виробництво цієї моделі не почалося.

Один із 2-х таких МАЗ-ів, з колісною формулою 8х2 зараз стоїть біля прохідної Мінського автомобільного заводу.

А другий, з колісною формулою 6х2, був розрізаний на металобрухт у 2004 році.



Copyright © Інтернет-магазин “Новатон” 2024