Щороку на вулицях з'являється все більше гібридних авто, але багато хто досі не розуміє, як вони працюють і що являють собою.
Гібридний автомобіль має кілька типів джерел механічної енергії.
Поєднання бензинового та електричного двигуна популярне у світі, за винятком деяких моделей, де замість першого стоїть дизельний двигун.
У них активація електромотора та ДВЗ відбувається не ідентично.
Найчастіше гібридів будують на прикладі класичних моделей машин.
У них є свої плюси: гібриди плавно рухаються на невеликій швидкості, економлять паливо (чого не дозволяє чистий ДВЗ), рухаються на електротязі (не на всіх моделях є така можливість).
Не обійшлося без недоліків: вартість гібридів відповідно вище, обслуговування у рази дорожче, сервіс має бути високоякісним.
Переходячи на електромобіль, гібрид виступає проміжним варіантом.
Поки електротяга потребуватиме підстрахування бензиновим (дизельним), то перевага буде розділятися між чистим електромотором і гібридним двигуном.
Повні гібриди мають потужні ДВЗ та самодостатні електроприводи, які по черговим або одночасним способом здійснюють передачу на колеса.
Повноцінна гібридна силова установка відрізняється в ситуаціях, коли хоч кілька кілометрів можна використовувати виключно електропривод.
Тоді зрозуміло, що тягова батарея великої ємності, а в електродвигуні достатньоїпотужності – хороша система охолодження.
Тому без потужного бензинового мотора та якісного електроприводу машина власника може не влаштувати, через що вартість висока.
Один з комфортних гібридів це заряджувальний, такий їздить десятками кілометрів як електрокар.
Після нічного домашнього заряджання акумулятора власнику буде доступна така розкіш, як поїздка з ранку на роботу тільки на електроприводі.
А якщо десь біля роботи буде зарядна станція, то і назад можна використовувати електропривод.
Є типи з великою ємністю батареї, їх від заряджувальної відрізняє більша вартість.
Якщо не вистачає електроприводу для поїздки, можна спокійно перемикатися на ДВС.
В умовах, якщо у вашій місцевості мало зарядних станцій, то доцільніше взяти гібридну машину, ніж постійно турбуватися через зарядку на електромашині.
Про який тип знають лише обрані, так це мікрогібриди, їх електропривід простіше і підключається при обгонах та розгонах, зарядка відбувається при гальмуванні та зупинці.
Тут теж висока ціна, але не через те, що в них встановлений електропривод, загалом у них недешевий клас.
Купувати гібриди можна, але у випадках, коли за такою ж ціною ви не знайдете класне авто з бензиновим (дизельним) мотором або якщо не хочете морочитися із зарядкою акумулятора.