Автор: Віктор

дата додавання: 04 мая 2022

Магазин не рекомендую! Купив фару з фабричним браком на склі, який дуже важко роздивитися при поганому освітленні. Роздивившись при денному яскравому освітленні помітив тріщину на склі, явно видно, що тріщина зроблена не зовні, в цей же день я звернувся, що хочу повернути товар, мені відмовили, номер директора не надають. Відвідавши інший ваш магазин, ваш продавець теж не знайшов той брак, так як його реально важко помітити. Фара в ідеальному стані і видно, що вона не встрановлювалася, не падала, і т.д..... Менеджер просто впарив мені товар з браком( тріщиною)!!! Звичайно я буду звертатися в Держпродспоживслужбу, нехай цим займаються відповідні органи!


коментувати (3)
Автор: Сергій

дата додавання: 06 мая 2022

Віктор, на жаль, ми не можемо прийняти від вас пошкоджений товар. У відповідності до Закону України "Про захист прав споживачів", покупець має право на повернення товару в разі збереження цілісності і товарного вигляду товару. В даному випадку, з ваших слів, фара пошкоджена. При продажу, товар окрім Вас, товар оглядало кілька наших працівників на різних стадіях прийому товару від виробника і продажу Вам, фара була без пошкоджень. В даній ситуації, ми можемо запропонувати вам лише знижку на покупки в подальшому.


Автор: Віктор

дата додавання: 07 мая 2022

В іншому вашому магазині ваш працівник також оглянув фару і не знайшов пошкодження на ній, але зателефонував в магазин, де була куплена фара і там менеджер сказав, щоб просто не приймали товар.Але чому ж, якщо він не помітив той брак, він її не прийняв???Фара була відеальному стані !! І так само всі ваші працівники до цього оглядали її і просто не помітили, тому що її дуже важко помітити! І ваш вибір був просто впарити її клієнту! Менеджер, який продав фару, навіть не запропонував, щоб її привезли і подивитися чи то брак чи нова тріщина, тому що там немає ніяких осколків і признаків битого. Менеджер почав звинувачувати, що ви її ставили і воно тріснуло, а тепер хочете повернути....якби її вставляли, то на ній були б вже подряпини. Він однозначно вже знав про цей брак! Вам має бути соромно наживатися на людях в такий час !!!! Знижка ваша нікому не потрібна, тому що користуватися послугами вашого магазину не збираюся і нікому не раджу!!!


Автор: Віктор

дата додавання: 07 мая 2022

Чому мені не змогли надати номер телефону директора? Я не одноразово просив. Менеджеру я запропонував провести експертизу, але знову отримав відмову. На електронну адресу zakaz@novaton.com.ua, я направив вам скаргу, очікую на офіційну відповідь. І наполягаю на експертизу відповідно до ст. 17 Закону «Про захист прав споживачів».