Паливна форсунка

Паливна форсунка – складний пристрій, де один чи декілька отворів,

що розпилюють рідину.

Він повинний мати високу точність, бути легким й швидким,

але роблять його якомога простіше.

Жорсткі умови використання з високою

температурою не сильно впливають на зношення.

Для електромагнітних форсунок

(встановлених, зазвичай, на бензинових двигунах) це завдання не складає

труднощів.

Окрім цієї, бувають механічні, п'єзоелектричні, електрогідравлічні

типи форсунок, які часто ставлять на дизельні двигуни.

Термін експлуатації, як

у всіх деталей, згодом, приходить свого логічного кінця, і несвоєчасна заміна

може призвести до поломок двигуна.

Елекромагнітні форсунки кріпяться до паливної рампи, постійний тиск

на бензонасос стимулює подачу бензину.

Після команди блоку управління, форсунка

має впорснути пальне й закрити подачу.

Тому обмотка соленоїда потрапляє під

вплив електричного імпульсу, завдяки магнітному полю затягується якір (запірна

голка з'єднується з ним).

В котушку потрапляє якір, сопла розпилювача

відкриваються голкою й пальне впорскується форсункою.

Цокіт, утворювальний

форсункою, з’являється, коли працює соленоїд та якір.

Сумарний час відчинення

клапану – основа її продуктивності, бо один цикл впорскування для сучасної

форсунки це декілька раз відкритися й закритися.

Форсунка може бути несправна у трьох випадках:

1.     Не

пропускається пальне, коли потрібно.

Зникає сигнал на відкриття, проводка форсунки може замикатися.

Також, у бензин додають домішки, вони відкладаються на деталь, розпилювач

забивається і пальне не пропускається форсункою.

Бруд не завжди відключає

функції форсунки повністю, можливо вона буде працювати, а процес виконуватися

несправно.

2.     Бензин

розпилюється неправильно.

Коли факел розпилення сильно порушений, то пальне витікає, чи не

тече, а надходить до нього в невеликому об’ємі.

Однорідна суміш може не вийти і

її горінню будуть притаманні супутні проблеми, якщо щось станеться із формою

факела.

3.     Втрачається

герметичність.

Тоді голка не перекриє сопла розпилювача, а запчастина почне

протікати, це найчастіша несправність.

Голка зношується до такого рівня

непридатності, що втрачає здатність функціонувати, або відкладення бруду

напряму шкодять.

Якщо трапляється така поломка, то корпус форсунки буде

негерметичним, всередині підсохнуть ущільнення, пальне піде в обмотку і вийде

назовні.

Якщо не знати механізм форсунки і як вона працює, то самостійно

робити нічого не можна.

Треба віднести деталь на діагностику, або відразу

замінити у спеціалістів.

Купити дешеву та якісну форсунку можна в «Новатон».



Copyright © Інтернет-магазин “Новатон” 2024