Стартові дроти

Усі автолюбителі знають,

що не застраховані від розрядженого акумулятора та будуть труднощі із запуском

двигуна.

Бувають різні причини: акумулятор повністю розряджається або виходить

з ладу.

Також потрібно враховувати якісний АКБ, неграмотну експлуатацію,

відсутність або помилки техобслуговування.

Якщо не вдалося замінити батарею,

перевірений і ефективний метод це завести двигун використовуючи справний

акумулятор.

Коли до вас під'їжджає інше авто.

Це і називається

"прикурювання".

Насамперед перевірте, чи

все криється в розрядці акумулятора? Перевірка досить проста: повернувши ключ у

вимикачі запалення буде чутно звук мотора, тоді батарея тут не до чого.

Якщо

жодного звуку не було, то ваш акумулятор розрядився.

Правила заведення

автомобіля використовуючи пускові дроти: обидва автомобілі мають бути з

вимкненим запаленням; потрібно з'єднати позитивний пусковий кабель першим

кінцем до позитивної клеми на розряджену батарею; з'єднати цей дріт другим

кінцем до позитивної клеми на заряджену АКБ; Ту ж схему використовуйте з

негативним пусковим кабелем та з'єднайте з негативною клемою; Під капот машини,

яку потрібно завести, розташуйте негативний кабель іншим кінцем, найкраще це

робити на блоці двигуна; заведіть працюючий автомобіль на хвилини 3-10, доки не

підзарядиться АКБ; Не знімаючи дроти, вимкнувши запалення і двигун, заведіть до

цього непрацююче авто, якщо не було інших неполадок – має завестися.

Залишиться

тільки зняти дроти у зворотному порядку.


Пам'ятайте, не прикурюйте від автомобіля, де працює двигун.

Якщо не витягнути

ключ із запалювання і не відчиняти двері при прикурюванні, то заграє

сигналізація і замки дверей заблокуються.

Якщо у вашій машині стоїть чутлива

електроніка, використовуйте цей метод з особливою обережністю.

Через різкий

стрибок напруги щось з електроніки може вийти з ладу, тому будь-який чутливий

прилад варто вимкнути перед операцією.

Якщо хвилин 5-10 не прогрівати справний

двигун перед прикурюванням, на несправному може перезавантажити генератор і

перегоріти запобіжник.

І не нехтуйте послідовністю та правильністю при

підключенні кожного дроту до клем.

Будь-яка помилка може призвести до удару

струмом.

Не дивлячись на те, що такий удар буде некритичним, експерименти не

варто влаштовувати.



Copyright © Інтернет-магазин “Новатон” 2024