Усі автолюбителі знають,
що не застраховані від розрядженого акумулятора та будуть труднощі із запуском
двигуна.
Бувають різні причини: акумулятор повністю розряджається або виходить
з ладу.
Також потрібно враховувати якісний АКБ, неграмотну експлуатацію,
відсутність або помилки техобслуговування.
Якщо не вдалося замінити батарею,
перевірений і ефективний метод це завести двигун використовуючи справний
акумулятор.
Коли до вас під'їжджає інше авто.
Це і називається
"прикурювання".
Насамперед перевірте, чи
все криється в розрядці акумулятора? Перевірка досить проста: повернувши ключ у
вимикачі запалення буде чутно звук мотора, тоді батарея тут не до чого.
Якщо
жодного звуку не було, то ваш акумулятор розрядився.
Правила заведення
автомобіля використовуючи пускові дроти: обидва автомобілі мають бути з
вимкненим запаленням; потрібно з'єднати позитивний пусковий кабель першим
кінцем до позитивної клеми на розряджену батарею; з'єднати цей дріт другим
кінцем до позитивної клеми на заряджену АКБ; Ту ж схему використовуйте з
негативним пусковим кабелем та з'єднайте з негативною клемою; Під капот машини,
яку потрібно завести, розташуйте негативний кабель іншим кінцем, найкраще це
робити на блоці двигуна; заведіть працюючий автомобіль на хвилини 3-10, доки не
підзарядиться АКБ; Не знімаючи дроти, вимкнувши запалення і двигун, заведіть до
цього непрацююче авто, якщо не було інших неполадок – має завестися.
Залишиться
тільки зняти дроти у зворотному порядку.
Пам'ятайте, не прикурюйте від автомобіля, де працює двигун.
Якщо не витягнути
ключ із запалювання і не відчиняти двері при прикурюванні, то заграє
сигналізація і замки дверей заблокуються.
Якщо у вашій машині стоїть чутлива
електроніка, використовуйте цей метод з особливою обережністю.
Через різкий
стрибок напруги щось з електроніки може вийти з ладу, тому будь-який чутливий
прилад варто вимкнути перед операцією.
Якщо хвилин 5-10 не прогрівати справний
двигун перед прикурюванням, на несправному може перезавантажити генератор і
перегоріти запобіжник.
І не нехтуйте послідовністю та правильністю при
підключенні кожного дроту до клем.
Будь-яка помилка може призвести до удару
струмом.
Не дивлячись на те, що такий удар буде некритичним, експерименти не
варто влаштовувати.