Що зазнає частого ремонту в дизельних двигунах?

Що зазнає частого ремонту в дизельних двигунах? Тривалістю роботи, економічністю, невибагливістю, чудовими тяговими принципами функціонування характеризуються переваги дизельних двигунів.

Власники машин, що працюють на дизельному паливі, знають про те, що несправності, що з'являються в дизельному двигуні, усуваються насамперед стендовими випробуваннями, а потім, використовуючи спеціальне обладнання.

Слід зазначити, що дизельний двигун має підвищену надійність.

Отже ремонтувати двигун дизеля доводиться не так часто, як бензиновий.

Досвідом доведено, що ремонт потребує паливна апаратура або регулювання дизельного двигуна.

При виникненні досить серйозних поломок необхідно підключити спеціальну апаратуру, за допомогою якої діагностувати дизельний двигун.

Важливим при ремонті є досвідченість майстра.

Адже при роботі дизельного двигуна тиск набагато вищий, ніж у бензинового двигуна.

Крім цього, слід постійно контролювати склад суміші та тимчасові витрати впорскування в циліндр.

Механік з досвідом, що спеціалізується на ремонтних роботах, пов'язаних з дизельними двигунами, виконає комплексну роботу, яка включає відновлення турбін, регулювання форсунки і налагодження ТНВД.

Досвідчений фахівець завжди зверне увагу на паливний насос, корпус якого це алюмінієвий сплав з позначенням АЛ9.

Виявивши тріщини або відколи на корпусі паливного насоса, майстер застосовує для його ремонту аргонове сплавлення або наплавлення.

Якщо ж пошкоджені підшипники або штуцерні отвори, що знаходяться в важкодоступних місцях, деталь вибраковують.

Також вибраковуванню підлягає така неполадка як заїдання плунжера у втулці.

Рух плунжера дизельного двигуна має бути в будь-якому положенні вільним.

Перекомплектування виконується в результаті зношування та при виникненні іржі на поверхні.

Варто врахувати, що деталі ТВНД підлягають заміні або ремонту.

Після таких дій насос проходить низку випробувань.

Особлива увага при перевірці приділяється рівномірності подачі палива, продуктивності роботи та герметичності з'єднань.

Тільки за допомогою стенду КІ-921 МТ можна здійснити подібні випробування.

І, звісно, лише досвідчені фахівці зможуть відремонтувати дизельний двигун.



Copyright © Інтернет-магазин “Новатон” 2024