Технології виробництва радіаторів охолодження

Думаю, кожен автолюбитель погодиться, що ремонт чи сервісне обслуговування автомобілів з кожним днем стає набагато простішим.

Кількість професійних автосервісів і 100 зростає практично по годинах.

Асортимент автомобільних запчастин на вторинному ринку зростає.

А головне те, що за відсутності необхідної деталі стає набагато простіше знаходити альтернативні замінники.

Виробництво автомобільних запасних частин та комплектуючих у всьому світі розвивається з кожним днем.

Нові технології стають все ефективнішими і приходять на зміну старим.

У зв'язку з цим нерідко можна зустріти ту саму запчастину, виготовлену із застосуванням різних технологій, що відповідно тягне за собою відмінності в продуктивності.

Як приклад сьогодні ми представимо Вам технології виробництва автомобільних радіаторів.

Радіатор охолодження вважається основним елементом системи охолодження двигуна.

Відповідно від нього залежить стабільність та ресурс роботи «серця» автомобіля.

При виробництві радіаторів застосовують мідно-латунний метал, мідно-алюмінієвий метал або алюмінієвий метал.

Останній є найпоширенішим у зв'язку з економічністю під час виробництва.

На сьогоднішній день існує кілька різних технологій під час виробництва радіаторів охолодження.

Мідно-латунні радіатори найчастіше виробляються за технологією CuproBraze, яка полягає у виробництві з використанням процесу паяння твердим припоєм.

Твердий припій – це мідний порошок із легуючими добавками.

У процесі паяння не застосовується флюсування, що дозволяє уникнути промивання радіатора та скоротити небезпечні викиди у навколишнє середовище.

Трубки таких радіаторів виготовляються із латунного сплаву, стрічки з міді.

Технологія дозволяє використовувати тонші матеріали, скорочуючи витрати на виробництві.

Такі радіатори мають підвищену тепловіддачу і міцність, поліпшену корозійну стійкість і аеродинамічні показники.

Недоліком залишається висока вартість роздрібного ринку.

Паяні алюмінієві радіатори виготовляються за технологією «Nocolok», основою якої є паяння алюмінію із застосуванням припою з алюмінієвого сплаву.

Стрічка в процесі виробництва складається гармошкою, що дозволяє створити більший контакт із повітрям та значно підвищити теплообмін.

Трубки разом зі стрічками з'єднуються з опорними пластинами, а в місцях з'єднання наноситься припій і відправляється на спайку.

Після спайки до радіатора приєднують через гумову прокладку пластикові бачки, і радіатор відправляється на перевірку та упаковку, отримавши свій кінцевий вигляд.

Ця технологія є більш ефективною, ніж технологія збірного виробництва.

Збірні алюмінієві радіатори виготовляються методом повного механічного збирання.

Алюмінієва стрічка спочатку проходить через штамп, який робить отвори для трубок та малюнок на стрічці, що створює завихрення повітря.

Далі пластини збираються в пакети з трубками, всередині яких нерідко застосовують гвинтоподібні турбулізатори, що створюють завихрення рідини в системі.

До пакету приєднуються донья, що мають отвори для трубок та вирубки для завальцювання по периметру.

Трубки вставляються в донья та розвальцьовуються, заготовка з'єднується з пластиковими бачками, і закріплюється з бачками завальцюванням донів по периметру.

У всіх місцях вальцювання застосовуються прокладки з термостійкої гуми.

Радіатори, вироблені із застосуванням такої технології, є найменш ефективними, ніж інші.

Як результат можемо відзначити, що з усіх технологій, найбільш ефективними залишаються мідно-латунні радіатори.

Вони мають найвищу стійкість до корозії та найбільшу тепловіддачу.

У той же час вони залишаються найважче на вторинному ринку автозапчастин, і ціна на них набагато вище, ніж на алюмінієві радіатори.

Найгіршими залишаються збірні алюмінієві радіатори, що мають найменші показники тепловіддачі, так і найменший термін служби.

Насамкінець, радимо Вам ретельно підбирати запчастини до Ваших улюбленців, і не намагатися заощадити за рахунок якості продукції.



Copyright © Інтернет-магазин “Новатон” 2024