Основи роботи турбонаддуву

Якщо Ви хочете збільшити потужність двигуна свого автомобіля – тоді система турбонаддуву допоможе Вам у цьому.

Якщо порівнювати атмосферні двигуни однакових об'ємів, то потужнішим, звичайно, буде двигун з наддувом.

Який механізм роботи турбіни

За класифікацією турбіни можуть бути як наддувними пристроями, основним завданням яких є нагнітання повітря в двигун під тиском, таким чином, допомагають мотору «дихати», отже, збільшують потужність.

Пристрій турбіни досить простий: колесо компресора, яке може здійснювати в окремих режимах до 150 тисяч обертів на хвилину, має нагнітати повітря, тоді як вихлопні гази від двигуна приводять у дію друге (турбінне) колесо, яке з'єднане з компресорним за допомогою єдиного валу.

.
Компресорна частина (холодна) візуально нагадує «равлик».

Саме вона часто і асоціюється з власне турбіною.

Саме тут знаходиться компресорне колесо, яке нагнітає повітря в двигун.
Турбінна частина (гаряча) іноді називається равликом вихлопу, оскільки у неї така ж форма, як і у равлика компресора.

Вихлопні гази з'являються в турбіні з іншого боку компресора, входять через вільний край спіралі равлики, а виходять через центральний отвір.
Основне завдання колеса компресора - це всмоктувати повітря в компресорний равлик, а потім подавати його в двигун.

Колесо починає обертатися після того, як газ розкрутить колесо турбіни, яке з'єднане з колесом компресора за допомогою валу, що проходить по всьому турбочарджеру.
Колесо турбіни за конструкцією повторює компресорне колесо.

Його розкручують вихлопні гази, які нагнітаються в турбінному равлику.

Це колесо впливає на турбінний вал, розкручуючи його, а він уже приводить у дію компресорне колесо.
Центральна частина, так званий картридж, розташовується в центрі турбочарджера, яку оточують компресорний і турбінний равлики.

Щоб здійснити мастило та охолодження системи підшипників та валу, масло з двигуна під тиском герметично подається в картридж.

Також через цей картридж циркулює охолоджувальна рідина, яка охолоджує всі деталі.
Вал (вісь) – це сполучна частина двох коліс турбіни.

Підшипники підтримують вал у центральній частині.



Copyright © Інтернет-магазин “Новатон” 2024