Якщо Ви хочете збільшити потужність двигуна свого автомобіля – тоді система турбонаддуву допоможе Вам у цьому.
Якщо порівнювати атмосферні двигуни однакових об'ємів, то потужнішим, звичайно, буде двигун з наддувом.
Який механізм роботи турбіни
За класифікацією турбіни можуть бути як наддувними пристроями, основним завданням яких є нагнітання повітря в двигун під тиском, таким чином, допомагають мотору «дихати», отже, збільшують потужність.
Пристрій турбіни досить простий: колесо компресора, яке може здійснювати в окремих режимах до 150 тисяч обертів на хвилину, має нагнітати повітря, тоді як вихлопні гази від двигуна приводять у дію друге (турбінне) колесо, яке з'єднане з компресорним за допомогою єдиного валу.
.
Компресорна частина (холодна) візуально нагадує «равлик».
Саме вона часто і асоціюється з власне турбіною.
Саме тут знаходиться компресорне колесо, яке нагнітає повітря в двигун.
Турбінна частина (гаряча) іноді називається равликом вихлопу, оскільки у неї така ж форма, як і у равлика компресора.
Вихлопні гази з'являються в турбіні з іншого боку компресора, входять через вільний край спіралі равлики, а виходять через центральний отвір.
Основне завдання колеса компресора - це всмоктувати повітря в компресорний равлик, а потім подавати його в двигун.
Колесо починає обертатися після того, як газ розкрутить колесо турбіни, яке з'єднане з колесом компресора за допомогою валу, що проходить по всьому турбочарджеру.
Колесо турбіни за конструкцією повторює компресорне колесо.
Його розкручують вихлопні гази, які нагнітаються в турбінному равлику.
Це колесо впливає на турбінний вал, розкручуючи його, а він уже приводить у дію компресорне колесо.
Центральна частина, так званий картридж, розташовується в центрі турбочарджера, яку оточують компресорний і турбінний равлики.
Щоб здійснити мастило та охолодження системи підшипників та валу, масло з двигуна під тиском герметично подається в картридж.
Також через цей картридж циркулює охолоджувальна рідина, яка охолоджує всі деталі.
Вал (вісь) – це сполучна частина двох коліс турбіни.
Підшипники підтримують вал у центральній частині.