Головний гальмівний циліндр

Раніше про головний гальмівний циліндр знала більшість, зараз деталь викликає менший інтерес через зростання її надійності.

Як і всі комплектуючі, вона вимагає виконання певних умов для продовження її терміну експлуатації.

Навіть якщо пробіг невеликий, то запчастина може вийти з ладу.

Якщо не працює ГТЦ, то відмовляють і гальма.

Потрібно знати про основні види поломок головного гальмівного циліндра.

Можуть текти манжети поршня, повільне протікання манжети, або протікання гальмівної магістралі.

Якщо трубки, які йдуть від магістралі або циліндра луснуть, почне витікати гальмівна рідина.

Коли вся рідина закінчиться, гальмівні механізми не отримають потрібний тиск і перестанутьфункціонувати.

Таку поломку легко помітити, тому що будуть сліди на трубках або по всьому простору під капотом, важче побачити, якщо це сталося всередині циліндра.

У разі поломки ущільнювача поршня, це відразу видно по натисканні на педаль гальма, вона провалиться різко в підлогу, а гальмівний шлях буде неефективний.

Зупиниться вийде, але через поломку манжету, цей процес стане довшим і їздити так довго не вийде.

А якщо відсутня антиблокувальнасистема, машину запросто занесе.

Тому що гальмують лише половина коліс по діагоналі, гальмівна сила, до того ж, буде різна.

У таких випадках зупинятися потрібно обережно та заздалегідь.

Повільне протікання відчувається по-іншому, наприклад, зусилля на педаль відмінне, а якщо тримати її натиснутою і не створювати тиск, то вона почне повільно опускатися в підлогу.

Причому головна відмінність із попередньою ситуацією полягає в тому, що коли машина гальмує, то задіяні відразу чотири механізми коліс.

Пережити її легше, але якщо почекати і не вирішувати проблему, то вона переросте у швидке протікання, і тоді все буде набагато складніше.

За правилами дорожнього руху із такими проблемами їздити заборонено та й для власної безпеки це теж небезпечно.

Однією з порад може бути, дивитися на матеріал манжет-ущільнювачів, гумові зношуються швидше за залізні.

Дзеркало циліндра також недовговічне, а симптоми схожі на ті, що і з течією.

Якщо раніше частіше ламалися манжети, то зараз після перевірки деталей автомобіля почастішали поломки всієї системи ГТЦ.

Причому ціна цієї запчастини не маленька.

Якщо хочете продовжити термін експлуатації деталі, то змінюйте гальмівну рідину раз на 60 000 км або раз на два роки, змінюйте трубки, які з'єднуються з циліндром, щоб вони в жодному разі не лопнули.



Copyright © Інтернет-магазин “Новатон” 2024