Диск колісний
Дата добавления: 2021-12-16 06:43:12

Імовірність погнути колісний диск не є секретом майже для будь-якого водія. Хоча б раз у своєму житті, у кожного автолюбителя конфігурація диска порушувалася. Тому часто в такій ситуації постає питання – що робити? І кожен конкретний випадок вам скаже, здавати в ремонт чи купувати нову деталь. А тут роль грає і ступінь пошкодження, і матеріал колісного диска.

Ями - ваш головний ворог на дорозі, саме ділянки доріг, де вони знаходяться, при недотриманні швидкості та неуважності можуть призвести до погнутого диска. Можна потрапити в маленькі ями, які ви не відчуєте і розслабитеся, а може здатися, що вона неглибока, а через неї диск уже погнувся. Така поломка відразу ускладнить ваш рух, а якщо довго так кататися, то елементи ходової частини теж зашкодяться. Навіть, якщо у вас позашляховик, де підвіска, гума та колеса краще почуваються на проблемних дорогах, ніж авто з низькопрофільною гумою на дисках, то ви не захищені на всі сто відсотків від цієї проблеми.

Ремонт часто буде витратним, а іноді навіть можуть сказати, що диск відновлення не підлягає. Якщо тиск у шині продовжує утримуватися, то вам пощастило, диск пошкодився незначно. Але навіть "незначно" у будь-якій ситуації варто перевіряти. Якісно ремонтуються гнуті диски, якщо стояли металеві елементи, а пошкодження не запущено, в інших ситуаціях радиться купити новий диск. Економити на дисках не варто, найкраще брати дорогі ковані диски, не використовуйте одноразки, і перед ремонтом подумайте, чи не доведеться зробити традицією свої походи в СТО.

Значну деформацію можна помітити відразу після попадання в яму, зупиніться і подивіться, чи колеса не спускає, в той момент відзначайте для себе, що потрібно буде купувати новий диск. Литі колеса покажуть тріщини, але не розслабляйтеся за їх відсутності, адже можуть бути деформації всередині диска. Фахівці при пошкодженні, сподіваючись, що ви відправите на реставрацію свій диск, розкажуть, що все залежить від ступеня пошкодження. З литим, якщо не спостерігалися тріщини, можете спробувати відновити, але якщо за кований просять багато грошей, то краще купуйте новий та й взагалі це важко зробити якісно з подібними матеріалами.

Якщо у вас штампований диск, над яким експерименти з ремонтами практикують довгий час та успішно, тому що прес та нагрівання не потрібні, то пробуйте. Якщо ж за ремонт просять не малу суму і там складний процес, то подумайте, а чи стоять ці нерви та витрачені гроші того ризику. Легше купити нову деталь та довше користуватися нею, не замислюючись про ще одну поїздку до СТО.